marți, 14 aprilie 2009

chocolate..

Tragi obosit dintr-o tigara si simti cum incet incet se termina.Citesti patru sute de carti printre care si cartea pe care ai citit-o de inca 279 de ori si inca nu iti dai seama.Din toate cartile citite,n ai inteles nici un cuvintel,dar ce iti pasa,conteaza ca citesti.Esti obsedata de ciocolata incat ai inceput sa ia locul mesei de pranz,seara si dimineata(repeti intr una in gand-ciocolata cu lapte,ciocolata cu alune,ciocolata cu portocaleeeee!).Recent ai citit PS:Te iubesc.Si ti ai dat seama pentru prima oara ca e prima carte care ai inteles o,fie poate ca era si o poveste reala,dar ce conteaza,ai inteles o!Si esti obsedata de ea,si o citesti la nesfarsit,pentru ca e superba,si merita!Incerci sa adormi,dar inca ti se tiparesc in minte 8283 de culori nedefinite dintre care doar 2689 le cunosti.Ai adormit intr-un sfarsit.Te trezesti de dimineata si ai spus deodata:PS:TE IUBESC!

[:D]

5 comentarii:

  1. citeste si Suflete pereche ,tot de Cecelia Ahern.merita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut cartea la Diverta,da am zis sa o iau intai pe asta :D..
    Am sa o citesc ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. si Prietenul nevazut si Disparuti fara urma :>...ultima e asa si asa :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Disparuti fara urma parca era un film..:-?
    Oricum..suna interesanta prima carte..parca o zarisem si pe aia acolo..:D
    Scriitoarea asta are niste carti superbe..<3

    RăspundețiȘtergere
  5. da..e despre mine :P prima parte ..eu am vazut filmul ..mi-a placut. Prietena mea a citit cartea..

    RăspundețiȘtergere