duminică, 6 septembrie 2009

sentimente..

Risc.De ce?Pentru ca ce am avut mai de pret am pierdut.Ce am pierdut?O serie intreaga de sentimente,pe care nu o mai pot recupera in veci.Sau poate o voi recupera,dar mi-ar lua sute de zile sa te gasesc din nou,si cand te voi gasi,o sa imi amintesc tot ce am pierdut.E greu,stiu prea bine,dar sentimentele te apasa pe zice ce trece,il cauti peste tot,in mintea ta exista o multime de amintiri,traile,chestii pe care nu o sa le uiti atat de usor.De ce te-a chinuit te intrebi mereu,de ce ti-a facut tocmai tie una ca asta.Nu i-ai gresit cu nimic,chiar cu nimic.Pur si simplu,nu s-a mai uitat in spate si a plecat,a inchis ochii,si cu pasii mari s-a indreptat spre o usa imensa de lemn.Crede ca tie nu iti mai pasa de nimic,de ceea ce a fost intre voi,dar,de ar sti macar un sambure,din ce ai tu in suflet,de cat suferi,de cate ganduri negre ti au trecut prin minte.Si acum cand il vei vedea pe strada,ce o sa faci?O sa lasi ochii in jos si sa incepi sa plangi?NU.Trebuie sa fii mandra,chiar daca acolo undeva ceva te macina neincetat.Si cand el va veni la tine,sa ii spui,niciodata nu am uitat,cum e sa te iubesc. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu